Granula „Servis na terenu“ menja način na koji se bavimo uslužnim zadacima, jer kombinuje funkcionalnosti servisnih zadataka, upravljanja skladištem, izdavanja fiskalnih računa, putnih naloga i upravljanja dokumentima u jednostavan interfejs. Servisni zadaci su prikazani hronološki, prikazujući lokacije i rasporede dodeljenih radnika. Tehničari mogu efikasno da biraju zadatke na osnovu lokacije i blizine, provere dodeljene alate i materijale i njihovu dostupnost na zalihama. Na kraju svakog zadatka, tehničari mogu da izveštavaju o napretku, korišćenim materijalima i lako generišu izveštaje i fakture.
Glavne funkcionalnosti:
- Dodela i raspodela servisnih zadataka
- Poziv za servisne zadatke u PANTHEON-u za ident, resurs, alat, osnovna sredstva. Mogućnost povezivanja nakon najavljenih radova na održavanju.
- Prikazivanje naloga od najnovijih do najstarijih.
- Raspoređivanje radnika na zadatke.
- Prikaz zakazanih zadataka sa slikama servisera i označavanjem lokacije na mapi.
- Izbor servisnih naloga
- Izbor zadataka na osnovu lokacije i radijusa udaljenosti.
- Prikaz rute do izabranih lokacija na mapi.
- Provera materijala i alata
- Pregled materijala i alata za izabranu servisnu usluge.
- Zamena ili dodavanje materijala i alata po potrebi.
- Izvođenje servisa
- Izbor naloga usluge i izveštavanje o obavljenom poslu.
Izvještavanje o vremenu i korištenom materijalu.
Pristup tehničkoj dokumentaciji.
Dodavanje operacija na nalog po potrebi
- Zaključak servisa
- Obračun obavljenog posla.
- Ispis naloga za uslugu i potpis kupca.
- Obračun troškova rute.
- Ispis računa.
- Učitavanje slika i drugih dokumenata preko mobilnog uređaja u sistem dokumenata.