PANTHEON funkcionalnosti – Servis
Servisne funkcionalnosti namenjene su kompanijama koje u okviru svog poslovanja obavljaju servisnu delatnost ili daju garanciju za prodate proizvode.
Skladište reklamacija
Karakteristično za servis je da se prometi ulaza i izlaza moraju izjednačiti. Koliko smo primili delova, toliko moramo i izdati, zameniti sa drugim ili zatvoriti sa izdatim odnosno primljenim odobrenjima i obrnuto. Stoga je za servisnu delatnost predefinisano Skladište reklamacija, na kojem se zalihe vode količinski i vrednosno.
Servisni nalog
U svrhu praćenja reklamacija kupaca, u programu je dostupan Servisni nalog, uz pomoć kojeg preuzimamo oštećenu robu i vraćamo je nakon popravke, zamenjujemo sa drugim proizvodom ili ga zatvaramo sa odobrenjem. Program takođe proverava da li je kupac stvarno kupio proizvod kod nas, sa kojim dokumentom i da li je proizvod još uvek pod garancijom. Osim toga, u zavisnosti od toga da li su proizvodi u garantnom roku ili ne, program nudi mogućnost vraćanja novca za reklamirani proizvod.
Reklamacije kupca
- podrška sopstvenom servisu,
- podrška za reklamacijske zahteve i servisne naloge,
- praćenje garancije,
- vođenje proizvoda po serijskim brojevima, kupcima i garantnim rokovima,
- pregled i obračun dugovanja prema kupcima,
- izdavanje zamenskih proizvoda
- fakturisanje servisnih zahteva
- povezivanje servisnih zahteva sa odobrenjima
Reklamacije dobavljačima
Praćenje reklamacija dobavljačima, odnosno proizvoda koje dobavljačima šaljemo na reklamaciju, vrši se putem dokumenata za izdavanje oštećenih proizvoda dobavljaču, koje zatim dobijamo natrag i u slučaju prijema odobrenja od dobavljača, zatvaramo reklamaciju.
Pregled otvorenih/zatvorenih reklamacionih zahteva kupaca i dobavljača i njihov sadržaj nalaze se u obračunu servisa.
- Automatsko kreiranje otpremnice za slanje reklamacionih zahteva dobavljaču na temelju primljenih računa i stanja skladišta,
- Mogućnost zatvaranja servisnih zahteva zamenjenim proizvodima i povezivanje zahteva sa odobrenjem,
- Obračun dugovanja dobavljača iz reklamacionih zahteva
Obračun reklamacija
Modul Servis takođe sadrži obračun reklamacija kako rešenih tako i nerešenih. Obračuni mogu biti napravljeni odvojeno za primljene i odvojeno za izdate zahteve, i kombinovano za oboje.
Uključeno u licence
Poslujte brže, bolje, fleksibilnije i jednostavnije - poslujte elektronski. Digitalizujte poslovanje uz pomoć usluga PANTHEON ePoslovanja.
Datalab SR d.o.o.
Bulevar Arsenija Čarnojevića 99v
11070 Novi Beograd
Serbia