PANTHEON funkcionalnosti – Elektronsko i online poslovanje
PANTHEON korisnici imaju mogućnost da koriste sve prednosti elektronskog poslovanja – dostupni su svi oblici poslovanja sa knjigovodstvenim agencijama, drugim poslovnim subjektima (kompanijama), bankama i državom. Takvo poslovanje je brzo i efikasno, a pre svega predstavlja manji trošak za korisnika.
Elektronsko poslovanje je integrisano u poslovno informacioni sistem i dostupno je na samo jedan klik. Na primer, korisnik napravi predračun, odabere ga i klikne na izvoz u PDF, a zatim ga šalje direktno svom kupcu/klijentu. Na sličan način obavlja se i elektronsko podnošenje obrazaca državi (PDV, završni račun itd.)
Elektronsko poslovanje uključuje:
- automatski izvoz predračuna, ponuda i računa u PDF ili neki drugi format i slanje e-poštom,
- skeniranje računa i slanje računovođi,
- elektronsko arhiviranje dokumenata,
- mogućnost izvoza podataka u MS Word, MS Excel i PDF,
- eSlog poslovna podrška (narudžbine kupaca, dobavljačima, ponude, potvrde ponuda, izdati i primljeni računi, krediti, obaveštenja o zaduženjima, povratnice),
- Elektronsko podnošenje obrazaca,
- Jednostavna integracija sa različitim web portalima (e-trgovine, internet portali…)
Detaljno o ePoslovanju