PANTHEON DMS – Tamo gde papir prestaje
Dokumenti su sastavni deo svakodnevnog poslovanja. Kako njima upravljamo u velikoj meri utiče na efikasnost poslovanja. Isti dokument za različite zaposlene ima različitu važnost i sa tim povezanu obavezu i odgovornost. Vrlo je bitno na koji način svaki dokumenti kruži unutar preduzeća, ko ima pristup, kako i kada, ali i gde se arhivira.
ALi ponekad, nagomilana dokumentacija postane veliki problem za kompaniju, teško se pretražuje, a još teže skladišti. Tada na scenu stupa PANTHEON DMS – softver za upravljanje dokumentima, koji kombinuje sve osnovne funkcije za rad sa dokumentima; deljenje i upravljanje dokumentima kroz unapred definisane proces, naprednu funkcionalnost pretraživanja i arhiviranja dokumenata, eKnjiženje i eRačune – u jednom rešenju.
Ako i vi imate takve probleme prijavite se na besplatan webinar na kome ćemo obraditi sledeće teme:
- Kako efikasnije poslovati?
- Kako centralizovano upravljati dokumentima?
- Šta sve mogu da čuvam u DMS-u?
- Da li su moji dokumenti sigurni?
- Smanjenje ručnih unosa i grešaka
-
Jednostavna i brza pretraga dokumenata
-
Automatizacija procesa
-
Ažurne poslovne informacije
- Pitanja i odgovori
Demonstriraćemo DMS direktno iz Pantheon-a i u praksi pokazati kako sve radi. Sa zadovoljstvom ćemo odgovoriti na sva vaša pitanja