Preuzmite poslovanje svog salona u svoje ruke
Svaki vlasnik salona lepote se susreće sa mnogim izazovima koji dolaze uz njegovo poslovanje. Pored toga, tržište se menja neverovatnom brzinom i zahteva sve više predznanja iz različitih oblasti, kao što su:
- prijem i odabir zaposlenih, uvođenje u rad i usaglašavanje sa kadrovskom evidencijom
- finansijsko poslovanje: izdavanje poreskih faktura za usluge, priprema i izrada cenovnika
- odabir i naručivanje proizvoda od dobavljača
- izbor računovođe i drugih poslovnih partnera za saradnju
- marketinške aktivnosti
- uređenje prostora
- organizacija rada u salonu i zakazivanje termina – kako bi se rad odvijao sa što manje potrošene energije i manje pauza između termina uz veću efikasnost
- komunikacija sa kupcima i sakupljanje i obrada informacija
Svi ovi izazovi koji okružuju jedno uslužno preduzeće mogu se lako da prevazići uz korišćenje poslovnog programa koji je u potpunosti prilagođen uslužnom poslovanju.
Sa onlajn poslovnim programom PANTHEON Web Light, mogu se jednostavno izdavati i primati fakture, upravljati zalihama, izdavati putne nalozi, pregledati poslovanje, pratiti evidencija radnog vremena i upravljati naručivanjem i pregledom termina u kalendaru.
Izdavanje računa u frizerskom/kozmetičkom salonu
Kao i u drugim oblastima, i u uslužnim delatnostima je sve zahtevnije finansijsko poslovanje. Zakonske promene u svim oblastima su sve češće, tako da je potrebno kontinuelno praćenje i usaglašavanje. Sve je to mnogo jednostavnije ako koristite softver koji nije samo alat za izdavanje računa, već vodi računa o celokupnom poslovanju, prati sve zakonske izmene i lako se povezuje sa knjigovođom. Međutim, postavlja se dosta pitanja pri izboru softvera. Kako među poplavom provajdera razlikovati koji je najbolji za vašu kompaniju? Da li ćete kupiti ili iznajmiti poslovni softver? Koje funkcionalnosti poslovnog programa su vam potrebne? Šta je sa hardverom?
Kako poslovni program rešava finansije u vašem salonu?
Softver vam pomaže da upravljate svojim salonom automatizacijom dnevnih zadataka i poboljšanjem korisničkog iskustva. Zamislite poslovni program kao svog asistenta. Sve potrebne informacije imate odmah pri ruci, a za primanje i izdavanje računa, kao i pregled troškova i prihoda, takođe je potrebno samo nekoliko klikova. Jednostavan korisnički interfejs olakšava rad svim korisnicima, sveobuhvatan uvid u stanje poslovanja impresionira menadžere, a kvalitetan poslovni program doprinosi i zadovoljstvu kupaca. S poslovnim programom možete brzo i lako izdavati fature i računati porez. Kupce i dobavljače automatski uvozite u program iz APR baze podataka, čime se smanjuje vreme unosa podataka i izbegavaju moguće greške. Prilikom izdavanja računa, istovremeno se smanjuju i vrednost i količina zaliha. Program onlajn poslovanja omogućava i prikaz liste izdatih računa, zatvaranje kase, unos kupaca i potvrđivanje faktura, kao i upravljanje terminima i kalendarima porudžbina. Osim toga, sveobuhvatan uvid u poslovanje i podaci prikupljeni na jednom mestu omogućavaju vam da u pravom trenutku reagujete na promene i, na primer, preciznije odredite cene svojih usluga.
Upravljanje zalihama
Na troškove u salonu snažno utiču zalihe ili inventar. Praćenje dnevnog korišćenja zaliha može brzo da postane naporno ako ručno pregledate izveštaje i stalno proveravate zalihe, posebno ako osim što nudite usluge prodajete i različite proizvode. Pomoću softvera možete lako upravljati svojim zalihama i pratiti prodaju proizvoda. Prilikom izdavanja računa količine se automatski menjaju i omogućavaju stalno praćenje količine zaliha odnosno onoga što možda nedostaje.
Upravljanje terminima kupaca i zakazivanjima
Osnova uslužne delatnosti je zakazivanje kupaca i vođenje termina, što takođe može biti mukotrpan zadatak. Korišćenjem softvera, koji uključuje i kalendar za zakazivanje, ovo je izuzetno lako. Kalendar za unos termina je transparentan i jednostavan za korišćenje: u njemu možete efikasno planirati, premeštati, otkazivati i upravljati terminima i imati potpuni pregled popunjenosti zaposlenih i prostorija ili pribora (npr. stolica za pedikir ili sto za masažu). Sa softverom za poslovanje na mreži, uvek imate kalendar u džepu, čak i kada niste u salonu. Bez obzira da li odgovarate na zahteve za termine na društvenim mrežama, sastajete se sa klijentima na ulici ili se nalazite na kauču kod kuće, možete lako da dodate novi sastanak bilo kada, bilo gde, direktno sa svog pametnog telefona.
Sa poslovnim programom PANTHEON možete lako upravljati poslovanjem salona na jednom mestu. Poslovni program je vaš digitalni asistent koji brine o kasi, eFiskalizaciji i računima, terminima i kupcima. Pored toga, nudi i upravljanje zalihama (proizvodi za prodaju i potrošni materijal za salon), naručivanje i kupovinu od dobavljača, vođenje rasporeda i radnog vremena zaposlenih i, naravno, sve potrebno računovodstvo (trgovinska knjiga, zatvaranje dana itd. .).
Više informacija o PANTHEON Web Light softveru pogledajte OVDE ili preuzmite DEMO verziju.