Novosti, Digitalizacija, Poslovna rešenja, Opšte teme
Efikasno planiranje u kompaniji
Efikasno planiranje je još jedan od uslova koji kompanija mora da ispuni za uspešno poslovanje. U nastavku, u intervjuu sa Bojanom Popovićem, konsultantom za PANTHEON iz kompanije Datalab SR d.o.o., predstavljamo metode za efikasno planiranje u kompaniji.
Planiranje je veoma važno za uspešno poslovanje. Ovde mislimo na organizovani kalendar kompanije i odgovarajuće planirano radno vreme zaposlenih. Da li bi nam Bojan objasnio šta efikasno planiranje znači u praksi?
Osnova za kvalitetno planiranje rada zaposlenih, upravljanje radnim procesima i resursima je omogućavanje korisniku da koristi dinamičko hijerarhijsko planiranje, brz pregled i lako prilagođavanje radnog vremena.
Dakle, potrebno je u kratkom roku pronaći odgovarajuću zamenu za zaposlenog zbog bolovanja ili preurediti ceo tim koji radi u određenoj smeni kako bi se obezbedio kvalitet obavljenog posla u određenom procesu. Dakle, rešenje ovog problema je sledeća funkcionalnost.
Planiranje radnog vremena zaposlenih
U video klipu priloženom ispod predstavljamo gore pomenutu funkcionalnost*.
Ali, da li je potrebno rasporediti radno vreme za svakog zaposlenog? Pomenuli ste hijerarhijsko planiranje ili planiranje. Šta to znači u praksi?
Nivoi između kalendara su obično hijerarhijski raspoređeni sa odnosima i nivoima koji se primenjuju u kompaniji; preduzeće – odeljenje – zaposleni. U PANTHEON-u lako upravljamo funkcionalnošću uz Hijerarhije kalendara u PANTHEON-u.
Nakon kreiranja glavnog kalendara preduzeća, određena odeljenja mogu preuzeti kalendar preduzeća.
Zaposleni tada mogu preuzeti planirano radno vreme odeljenja ili preduzeća, ali se njihovo radno vreme može prilagoditi zahtevima radnog mesta.
Predstavljamo vam funkcionalnost u videu ispod*.
*Napomena: Snimci su u originalnom kvalitetu (na autorskom jeziku) kako su predstavljeni na događaju PANTHEON konferencija, Opatija 2022.