AION – Vaš pametni pomoćnik za PANTHEON

10 Jun 2024

Kada smo bili mali, gledali smo filmove i maštali o računarima s kojima bismo mogli razgovarati. Sanjali smo o neograničenom znanju koje bi nam bilo dostupno i koje bismo na zahtev dobili od pametnih robota. Sve to se ostvarilo s dolaskom alata ChatGPT, veštačke inteligencije odnosno chat robota koji može imitirati ljudsku interakciju, pomoći korisnicima da odgovore na pitanja, rešava probleme, predviđa budućnost i obavlja druge zadatke koji zahtevaju obradu prirodnog jezika.

I u PANTHEON-u smo dobili pametnog pomoćnika sa simpatičnim imenom AION. Njegova glavna svrha je da svim korisnicima PANTHEON-a što brže pomogne da pronađu odgovor ili savet koji im je potreban u vezi s korišćenjem PANTHEON-a.

O AION-u smo razgovarali s Miodragom Ranisavljevićem, produktnim vođom za razvoj AION-a iz kompanije Datalab Tehnologije.

AION je vaš pametni pomoćnik u PANTHEON-u. Zavisno o pitanju koje postavite AION-u u PANTHEON-u ili na korisničkim stranicama, AION vam osim pomoći i opisa rešenja nudi i link do uputstva gde možete dodatno pročitati više o postupku.

Ako kroz razgovor s AION-om ne dođete do rešenja ili želite dodatno pojašnjenje, AION vam nudi mogućnost da umesto vas na HelpDesku otvori zahtev službi za podršku.

miodrag ranisavljevicMiodrag Ranisavljević, Product manager za razvoj AION-a, Datalab Tehnologije

Šta je AION?

AION je novi član porodice PANTHEON. Temelji se na veštačkoj inteligenciji i velikom jezičkom modelu koji smo obučili za korišćenje PANTHEON-a. Informacije dobija iz baze znanja, iz priručnika za PANTHEON, iz video uputstava, vesti i drugih baza znanja. Sve te informacije AION povezuje i korisnicima nudi pomoć pri korišćenju PANTHEON-a. Pomaže nam s najrelevantnijim odgovorima na postavljena pitanja, kao što je, na primer, „Kako u PANTHEON-u preneti robu iz jednog skladišta u drugo?“.

Kako se odvija interakcija s AION-om?

Interakcija s AION-om odvija se na više načina. Možemo ga pozvati direktno iz PANTHEON-a, PANTHEON Web-a, iz PANTHEON Granula ili se obratiti za njegov savjet i pomoć na korisničkim stranicama.

U PANTHEON-u AION-ovu pomoć pozivamo tako da odaberemo meni ‘Pomoć’ i opciju AION. AION prepoznaje prijavljenog korisnika i jezik njegove lokalizacije te bira odgovarajući vodič u zavisnosti od toga gde se korisnik nalazi.

Kada korisnik postavi željeno pitanje, AION mu, osim pomoći i opisa rješenja, nudi i poveznicu do uputstava gdje korisnik može dodatno pročitati više o postupku i njegovim mogućim specifičnostima.

Na isti način korisnici mogu pristupiti AION-u i u PANTHEON Web-u i u Granulama.

Šta ako korisnik nije zadovoljan odgovorom ili ne uspe rešiti problem na osnovu uputstava? Da li mora isto pitanje poslati podršci ili otvoriti prijavu na HelpDesku?

Nakon svakog odgovora, AION pita korisnika da li je zadovoljan odgovorom i da li mu je odgovor pomogao.

Ako korisnik ne dođe do rešenja kroz razgovor s AION-om ili želi dodatno pojašnjenje, AION mu nudi mogućnost da umjesto njega na HelpDesku otvori zahtev (ticket) službi za podršku. Ako korisnik odabere tu opciju, generiše se prijava u kojoj se prenose svi korisnički podaci, tako da ne mora ponovo unositi pitanja, a na svoj e-mail dobija potvrdu o otvaranju tiketa.

Napominjemo da su zahtevi koje korisnici upute podršci preko AION-a obrađeni u skladu s opštim uslovima poslovanja.

Kako pristupamo AION-u preko korisničkih stranica?

Na korisničkim stranicama (UserSite) AION je dostupan u donjem desnom uglu.

Korisnik započinje razgovor s AION-om odabirom vodiča i proizvoda koji ga zanima. Jezik razgovora se automatski postavlja prema prijavnim podacima korisnika ili prema izabranom jeziku na korisničkim stranicama.

Kada korisnik postavi pitanje AION-u, on odgovara linkom do odgovarajućih uputstava u skladu s odabranim vodičem i lokalizacijom.

Kakvi su planovi za budućnost? Kako ćete nastaviti da poboljšate korisničko iskustvo s AION-om?

U planu je neprekidno unapređivanje učenja AION-a kako bi s vremenom pružao još bolje i preciznije odgovore, brže. Trenutno je ažurirano više od 1200 čestih pitanja, a planiramo da dodamo najmanje 300 novih svakog meseca.

Dodavanjem čestih pitanja iz prakse u bazu znanja, kao i daljim razvojem sistema finog učenja, AION će pružati bolje odgovore na postavljena pitanja. Naravno, za zahtevnija pitanja će i dalje biti na raspolaganju naš iskusni tim savetnika.

Ne propustite korisne novosti i savete

Ukoliko želite da primate novosti sa korisnim biznis sadržajima iz naše baze znanja, molimo vas da popunite obrazac.

X