PANTHEON funkcionalnosti – automatizacija poslovnih procesa
Upravljanje poslovnim procesima uz pomoć poslovno informacionog sistema – eProces – ubrzava i poboljšava procese koji se svakodnevno odvijaju u vašoj kompaniji. Vreme je da rutinske zadatke koji se ponavljaju i oduzimaju vam vreme, optimizujete, automatizujete i ubrzate.
- Veća kontrola nad procesima u kompaniji,
- Niži troškovi učenja poslovnih procesa i korišćenja PANTHEON-a od strane zaposlenih,
- Lakši i brži pristup podacima,
- Maksimalna iskorišćenost vremena,
- Povećana produktivnost,
- Bespapirno potvrđivanje dokumenata,
- Automatsko prosleđivanje naloga do odgovornih osoba,
- Automatska obaveštenja iz PANTHEON-a putem e-maila o statusu i aktivnostima procesa.
Primeri u kojima PANTHEON eProces optimizuje poslovne procese:
- obračun PDV-a,
- obračun plata,
- zaključak godine,
- primljena pošta,
- prijem i izdavanje računa.
Detaljno o eProcesu